Sur le premier semestre, C4 est la deuxième berline la plus vendue du segment C, s’appuyant sur le succès de la version électrique ëC4
En juin, la nouvelle C5 X est déjà leader des ventes de berlines PHEV du segmentD
Le nouveau C5 Aircross réalise un très bon démarrage, avec 22% des immatriculations de la marque.
Depuis le début d’année Citroën réalise une part de marché VP + VUL de 10,6%.
Au premier semestre, avec une part de marché VUL qui atteint 18,1% et augmente de 2,8 points par rapport à 2021, Citroën est à la deuxième place du marché et la marque en plus forte progression
Nous utilisons des cookies sur notre site Web pour vous offrir l'expérience la plus pertinente en mémorisant vos préférences et les visites répétées. En cliquant sur «Accepter», vous consentez à l'utilisation de tous les cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.